- Str. Campului, 15a, Ramnicu Valcea, Valcea
- 0753684102
0
+
Clienti Fericiti
Cine Suntem?
Societatea Centrul de Afaceri Flandra-Valcea S.A. are sediul in Ramnicu Valcea, Str. Campului nr. 15A. A fost infiintata in anul 2000, fiind inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Valcea cu numarul J38/264/2000 cu urmatorii actionari fondatori:
In urma cesionarii cu titlu gratuit a actiunilor detinute de catre cei doi actionari belgieni catre actionarii romani, structura actuala a actionariatului societatii este:
Capitalul social subscris si varsat de 2339080 lei este impartit in 233908 actiuni cu valoarea nominala de 10 lei.
Obiectul principal de activitate al societatii Centrul de Afaceri Flandra-Valcea S.A. este, conform CAEN, 6820 – închirierea si subînchirierea bunurilor imobiliare proprii sau închiriate. Scopul infiintarii si functionarii societatii este asigurarea de suport logistic si consultanta generala firmelor – cu precadere IMM-urilor si microintreprinderilor – si ONG-urilor locale, precum si organizarea de seminarii, conferinte, cursuri sau prezentari comerciale.
Societatea si-a mentinut obiectul principal de activiate de la infiintarea sa in 2002 si pana in prezent, in conditiile stabilite de Actul Constitutiv si Actele Aditionale adoptate in aceasta perioada.
Societatea functioneaza inca de la infiintare in regim de autofinantare, fara a beneficia de subventii sau imprumuturi de la stat sau de la actionari.
Societatea detine in urma reamenajarii compartimentate a unui plus de spatii de birou, un numar de 33 de spatii, dintre care 26 ocupate.
In Adunarea Generala a Actionarilor fiecare actionar persoana juridica este reprezentat printr-o persoana fizica desemnata de a indeplini atributiile specificate de legislatie.
Sistemul de conducere este de tip unitar, prin Consiliul de administratie, acesta delegand conducerea executiva unui director general (Popa Diana, din 01.04.2020-prezent).
Presedinte C.A.
Membru
Membru
Accesează documentele necesare pentru colaborarea cu Centrul de Afaceri Flandra-Valcea. Fie că este vorba despre informații legate de închiriere, contracte, sau ghiduri administrative, aceste resurse sunt aici pentru a te ajuta să ai un proces cât mai ușor și eficient
Cum functioneaza?
De la prima discuție până la suportul continuu, îți oferim un proces simplu și eficient pentru a asigura succesul afacerii tale. Îți suntem alături în fiecare etapă, adaptând spațiul și serviciile la nevoile tale specifice.
Începem cu o discuție detaliată pentru a înțelege nevoile afacerii tale. Vom analiza cerințele tale pentru spațiu și vom discuta opțiunile disponibile pentru birouri sau săli de conferință.
După ce alegem spațiul potrivit, ne asigurăm că acesta este amenajat conform dorințelor tale. Avem posibilitatea de a reconfigura biroul pentru a corespunde cerințelor specifice ale afacerii tale.
Oferim suport continuu pentru toți chiriașii noștri, incluzând servicii de secretariat, mentenanță și consultanță, astfel încât tu să te poți concentra pe creșterea afacerii.
Centrul De Afaceri Flandra-Valcea S.A.
Copyright © 2024. All rights reserved. Creat de Global Marketing – IT